Ziua de naștere
În premiera celui de-al treilea sezon, Elena împlinește 18 ani. În timp ce caută indicii pentru a-l găsi pe Stefan, Damon încearcă s-o oprească din a face orice ar putea atrage atenția lui Klaus.