Noua înțelegere
Klaus apelează la violență pentru a-i convinge pe Damon și Elena că nimeni nu este în siguranță până când îl găsește pe Stefan și își recuperează familia. Tyler află care sunt consecințele acțiunilor lui ca hibrid.