Nu te stinge blând
Dansul tematic despre anii '20 are o turnură fatală atunci când Damon și Stefan își dau seama că au nevoie de ajutorul lui Matt, Jeremy și Bonnie, pentru a desface o vrajă care ar putea fi devastantă pentru toată lumea.