Joe Pera e ghidul tău prin întuneric
Atunci când pică curentul într-o seară de vară, Joe Pera te duce la plimbare în aer liber, pentru a „rătăci” prin cartier și a vedea cu ce se ocupă vecinii lui. În episod apar unele dintre cele mai grozave faruri din Michigan.