Un profesor din peninsula superioară din Michigan explorează subiecte precum clătite, afine, ouă, pâine prăjită, cârnați, bacon, brioșe englezești, cafea, suc de portocale, sirop de arțar, waffles, pâine de porumb și căpșune.