Joe Pera îți vorbește despre fasole
Fasolea, una dintre cele mai nutritive plante din toate timpurile. Joe Pera împărtășește cu privitorii tot ce știe despre această plantă importantă și îndrăgită, dar vorbește și despre planurile sale ambițioase pentru vara care se apropie.