Joe Pera are o surpriză pentru tine
Totul e mai bine atunci când e vorba de bani gheață. Să sperăm că acest lucru e adevărat atunci când tu și Joe Pera organizați un eveniment special pentru prieteni, cu un premiu în bani gheață.