Regele Norvegiei
Chalky se întoarce în Atlantic City cu gândul să se răzbune. Preocupat de amenințările lui Luciano, Nucky stabilește o întâlnire cu Maranzano în New York. În Chicago, reuniunea dintre Eli și June ia o întorsătură neașteptată.