Copilul fără prieteni
Nucky, aflat în război cu Luciano, încearcă să-și păstreze bunurile din Atlantic City. Willie și Eli se implică în războiul lui Nucky. Maranzano se întâlnește cu destinul lui. Nucky citește scrisoarea lui Gillian de la spital.