Răul pe care-l cunoști
În Harlem, Chalky se întâlnește cu Narcisse în speranța că o va elibera pe Daughter Maitland. Un agent federal îi însărcinează pe Eli și Van Alden să distrugă organizația lui Capone. Îndurerat de o pierdere recentă, Nucky se refugiază în alcool.