Un ascultător bun
Întors din Cuba după o întâlnire periculoasă, Nucky îi face o vizită lui Johnny Torrio, acum pensionat, care acceptă să intermedieze o întâlnire cu “șeful șefilor”, Salvatore Maranzano.