Spectacolul trebuie să meargă mai departe – chiar și când comunitatea suferă o pierdere devastatoare. Apoi, cu Gasiu și alți prieteni care-l încurajează, Pawel în sfârșit se arată lumii în drag, sub numele Silver Daddy.