În timp ce artiștii veterani Kim Lee și Gasiu împărtășesc perle de înțelepciune, Pawel își explorează propria identitate drag, Your Mother e în fruntea unui marș pentru egalitate, iar artista ucraineană Hieemeras vorbește despre acceptare.