Divele
Szani, Tine și Emese sunt 3 fete de 20 de ani, capabile să vorbească ore întregi despre machiaj, haine și poze de profil. Când un regizor tânăr începe să le filmeze viețile, acesta află în curând exact ce se ascunde în spatele machiajului lor perfect.