Tabăra lui Moș Crăciun
Documentarul prezintă Societatea lui Moș Crăciun din New England și eforturile membrilor de a aduce mai multă diversitate îndrăgitei figuri.
Acest documentar emoționant și provocator prezintă Societatea lui Moș Crăciun din New England și eforturile oamenilor de acolo de a aduce mai multă diversitate uneia dintre cele mai iubite figuri din istorie – Moș Crăciun.