Kim Lee, Betty Q și Gasiu vorbesc despre felul în care scena „Draglesque” din Varșovia a ajutat la modelarea opiniei publice pe anumite subiecte importante. Fostul călugăr Pawel povestește despre lunga lui călătorie către acceptarea de sine.