Malgorzata nu poate să-și gestioneze emoțiile și schimbările de stare. Nu poate să-și ia angajamentul unei relații stabile. Terapiile anterioare nu au fost eficiente. Andrzej îi pune diagnosticul de tulburare de personalitate.