Jeremi e un puști de 17 ani, care nu se acceptă și îi rănește pe toți din jur, inclusiv pe părinții săi adoptivi, care îl iubesc enorm. El începe să meargă la terapie din cauza hiperactivității sale, a problemelor de la școală și confuziei.