Liniște!
În ciuda grijilor lui Don legate de starea ei, Candy depune mărturie și declară că s-a temut pentru propria viață. În timp ce așteaptă verdictul, Pat îi spune lui Candy că viețile lor nu vor mai fi niciodată la fel.