Arestul
După ce detectivii își intensifică interogatoriul, Candy îl angajează pe Don Crowder ca avocat. Mai târziu, Allan le mărturisește rudelor lui Betty că a avut o aventură, iar Pat devine frustrat atunci când nimeni nu-i spune nimic despre caz.