Să nu faci rău
După o luptă brutală, Candy încearcă să-și continue ziua ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, în timp ce Allan e îngrijorat după ce o sună în mod repetat pe Betty și aceasta nu răspunde.