Femeia care vânează
După un moment electrizant și surprinzător de la un meci de volei organizat de biserică, Candy îi propune lui Allan să aibă o aventură. Deși el refuză inițial, cei doi încep în curând să facă planuri pentru aranjamentul lor secret.