Întâlniri
În timp ce aventura lor continuă, Candy se teme că ea și Allan riscă să încalce prima regulă – fără sentimente. Mai târziu, Candy e deranjată de vestea că Allan și Betty s-au înscris la o tabără creștină pentru a lucra la căsnicia lor.