Patrula subconștientului
În timp ce ceața ascunde mai mult decât aer, Vic, Cliff, Jane și Larry sunt nevoiți să-și retrăiască cele mai rușinoase momente, până când au parte de progres. Iar Rita începe să pună cap la cap trecutul complex al lui Madame Rouge.