Patrula Dada
După ce primește informații vitale despre trecutul ei, Madame Rouge se luptă cu ce-i rezervă viitorul și îi implică pe membrii Doom Patrol într-o misiune care-i aruncă direct în mijlocul unei societăți complicate.