Patrula moartă
După ce se trezesc în Tunelul Sufletelor, Jane, Cliff, Rita și Vic sunt aruncați în purgatoriul lor personal, unde se întâlnesc cu oameni din trecutul lor. Între timp, Dorothy și Larry apelează la Dead Boy Detectives pentru a le aduce înapoi prietenii.