Patrula morților-vii
Afectați de complicații neașteptate aduse de faptul că sunt „nemorți”, membrii Doom Patrol vor să devină mai buni. Însă eforturile lor sunt întrerupte în scurt timp de întoarcerea unui fost adversar și apariția subită a unei femei misterioase.