Patrula păsărilor
În timp ce Jane se ocupă de „ceilalți” pentru Kay, Vic se consultă cu un prieten vechi în legătură cu o schimbare majoră în viața lui, iar obiceiurile online ale lui Cliff devin și mai rele. Madame Rouge încearcă să-i mobilizeze pe membrii grupului.