Marele Gatsby 2001: O odisee spațială
Simone și Celeste pornesc într-o călătorie terifiantă și periculoasă în căutarea Sfântului Graal. Wiley, a cărui dată de expirare este iminentă, primește o ofertă neașteptată de la doamna Davis care i-ar putea rescrie viitorul.