Comorile lui Allison - o poveste din California
După ce descoperă unde se află Sfântul Graal, Simone face echipă cu Wiley și Rezistența pentru a fura un costum special necesar pentru extragerea lui; dar este o problemă: costumul se află în prezent în posesia mamei lui Simone, Celeste.