Lucrurile frumoase aduse de nebunie
Când Jay propune o misiune secundară, Simone trebuie să devieze de la căutarea ei, altfel riscă să-și încalce jurămintele. Răpirea lui Wiley de către un preot misterios expune o conspirație și mai mare. Doamna David dă o mână de ajutor.