Inteligență artificială și roboți
În timp ce se gândește să accepte căutarea scandaloasă cerută de domana Davis, Simone descoperă că Wiley, fostul ei iubit, face acum parte dintr-o rezistență subterană, al cărei scop e distrugerea atotputernicei inteligențe artificiale.