Un copil cu aripi, un băiat trist cu aripi și o cască
În timp ce căutarea lor devine internațională, urmărirea unei piste prin zona rurală a Angliei îl face pe Wiley să fie distras de o ciudată competiție de anduranță – acest lucru reaprinde tensiunile cu Simone, expunând vechi cicatrici și secrete.