Justin și Amanda, un tânăr cuplu dependent de opiacee de câțiva ani, s-au internat pentru tratament la spitalul Acadia din Bangor, Maine. Episodul le urmărește progresul și prezintă părerile expertului Scott Farnum, administrator la Acadia.