Într-un grup informal de terapie, Dr. Nora Volkow, director al NIDA, vorbește despre dependență ca o boală a creierului, împreună cu dependenți și rudele lor. Ea notează factorii genetici, de mediu și comportament care predispun pe cineva la dependențe.