Merrick publică zvonuri în The Pioneer, motiv pentru care e criticat de Swearengen. Tolliver vrea să fure profiturile sângeroase ale lui Mose Manuel. Utter este înfuriat când Wolcott întrerupe interogatoriul lui Mose.