Nuttall este mândru să prezintă noua sa bicicletă “Bone-Shaker”, însă unii au dubii că poate merge pe ea. Swearengen și Bullock discută despre alternative pentru anexarea zonei la Dakota. Miss Isringhausen face o întelegere cu Swearengen.