Francis Wolcott, o iscoadă care caută informații pentru o puternică operațiune de minerit, ajunge în Deadwood și dă lucrurile peste cap. Dority, Burns și Trixie sunt neliniștiți când Swearengen refuză vizitatori și ajutor din partea doctorului.