Cochran îi învață pe Burns și Dority cum să îl ajute pe Swearengen în recuperarea sa. Alma nu se simte nici ea bine dimineața. Profiturile neașteptate de la Chez Ami îl îndreaptă pe Tolliver către o descoperire neașteptată despre Wolcott.