Swearengen îi atrage atenția lui Bullock asupra relației șerifului cu Alma; confruntarea devine publică și violentă. Bullock și ajutorul de șerif Utter descoperă că, din cauza unei erori de identitate, s-a ajuns la un schimb de focuri mortal la Nuttall.