La pescuit
Mel află că Chad nu a mers niciodată la pescuit alături de Clarence - o tradiție la care el ține mult - așa că încearcă să recupereze timpul pierdut! Mel și Clarence află mai multe unul despre celălalt, în timp ce Chad se străduiește să pescuiască.