Bucky și urletul
Clarence află că Sumo cântă în trupa școlii, motiv pentru care promovează spectacolul cu entuziasm. Dar în fața unei săli arhipline, Sumo are trac și pleacă, lăsându-l pe Clarence să se ocupe de toate.