De Sfântul Valentin
Clarence vrea ca profesoara lui, domnișoara Baker, să-și petreacă Ziua Îndrăgostiților alături de profesorul lui Sumo, domnul Mozer! Vor ieși scântei sau visul romantic al băieților se va face scrum?