Mama karatistă
După ce îl înscrie pe Clarence la cursul de arte marțiale de la Aberdojo, Mary vrea să participe și ea. Îi plac lecțiile, disciplina și controlul. Clarence vrea doar să se distreze. Îl va convinge Mary să câștige o centură?