Marele meci
Chad îl duce pe Clarence la primul lui meci de baseball. Acesta se bucură de tot - de sunetul bâtei, de dansurile de bucurie, de salturi și desigur, de hotdogi și popcorn! Dar oare va reuși Clarence să cunoască îndrăgita mascotă din Aberdale?