Ochii pe surpriză
De fiecare dată când Ciupi-Ciupi a încercat să-și surprindă prietenul cu un cadou, Chep știa dinainte ce este. Lilit, care este prea onestă să păstreze un secret, promite că nu-l va lăsa pe Chep să afle care e surpriza.