Mega-rotitorul
Chep este atât de bun la un joc, încât nimeni nu mai vrea să-l joace, în afară de Sumush, care se dovedește a fi un concurent dur. Când Lilit și Ciupi-Ciupi își conving prietenul să nu renunțe, Chep decide să își scoată asul din mânecă.