Compost la pachet
Ciupi-Ciupi, Chep și Lilit au descoperit că pot lua compost la pachet! Au creat un serviciu de livrare, astfel încât toată lumea să poată mânca și acasă. E atât de cool! Dar tuturor le e dor de mesele servite împreună...