Marea provocare
Ciupi-Ciupi, Chep și Lilit se joacă și se distrează foarte mult. Toți sunt fericiți pentru ei, cu excepția lui Fung și Miff, care râd de ei. Când li se propune să se joace împreună, ei acceptă. Se distrează până într-un anumit punct.