Viața ar putea fi un vis
După o veste surprinzătoare legată de cea mai recentă performanță la muncă, Sam trebuie să-și evalueze următorul pas. Relația de la muncă dintre Tricia și Charity se complică și o vizită la Mary Jo scoate la suprafață niște adevăruri dificile.